St.anton

2010-03-15
15:29:13

Mitt sista inlägg :(

Sista blogginlägget eller egentligen inget riktigt inlägg utan mer ett avslut. På torsdag åker vi nämligen hem och denna säsong är då slut för vår del. Har varit 4 gryma månader och jag rekommenderar starkt att alla med skidintresse och möjlighet att göra en säsong i alperna tar chansen och åker iväg.

De jag tror att jag kommer sakna mest är faktiskt utsikten. Vi har vant oss med att milslång utsikt med snötäckta berg och nu ska man hem till Stockholm och alla höghus. Men jag tycker ändå att det ska bli skönt att komma hem och träffa familjen och kompisar.

Avslutningsvis vill jag tacka alla som har följt bloggen och jag hoppas att ni har tyckte det har varit rolig läsning.


Kommentarer:
#1: Grethel Lindblad

Hej allt roligt har ettslut............

Ni har haft härliga månader och många fina skiddagar. Vi här hemma har haft mycket glädje av bloggarna och alla fina bilder ni tagit. Hoppas nu att hemresan går bra.

Hälsningar grethel

2010-03-16 @ 12:44:52
#2: Hannah

När kommer ditt första inlägg egentligen!?

2012-12-08 @ 17:51:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: